ALV

Divendres, febrer 24, 2012

Hola! Soc el virus de la leucosi aviar, AVL per als col·legues. He decidit fer aquest blog perquè, tot i que sempre estic reinventant-me i puc adoptar diferents cares, m’estava quedant ja un poc desfasat, i en aquests temps que ens ha tocar viure, qui no corre, vola.

Vaig ser descobert a les darreries dels anys 60, i em van catalogar com a αretrovirus.

Bo, ara ja sabeu un poc més de mi, la justa mesura per a saber que em seguireu, en pròximes entregues us parlaré un poc més de qui soc i d’on vinc, de la meva maquinaria molecular, quines són les maldats que em dedique a fer i quins són els meus hostes.

Fins una altra, organismes eucariotes pluricel·lulars!

PS. Ací us deixe una foto de quan era jove (en blanc i negre) i una caricatura del que som els αretrovirus.

Deixa un comentari


¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 14 8 ?